امداد رسانی سریع در شرق تبریز با تکمیل سایت بحران خاوران تبریز

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز به همراه نسیانی شهردار منطقه 9 از فرایند احداث ساختمان آتش نشانی شهرک خاوران بازدید میدانی کرد.

امداد رسانی سریع در شرق تبریز با تکمیل سایت بحران خاوران تبریز

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ در این بازدید نسیانی شهردار منطقه با تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه گفت: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی به عنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان این شهرک، از ابتدای سال 99 با شتاب مضاعف در حال انجام بوده و انشاءالله در ماه های آینده شاهد بهره برداری از این پروژه زیرساختی خواهیم بود.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی کوپتر شهرک خاوران پیش بینی و لحاظ شده است.

نسیانی توضیح داد: قطعا با تکمیل این سایت، امداد رسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.

شهردار منطقه9 توضیح داد: از مهمترین پیش بینی های انجام شده در این ایستگاه آتش نشانی میتوان به پد بالگرد اشاره نمود که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

در ادامه این بازدید دکتر زبردست با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی این پروژه، از جدیت مجریان پروژه در ساخت و احداث این پروژه تقدیر کرد.

لازم به ذکر است ساختمان ایستگاه آتش نشانی خاوران با احتساب عرصه و اعیان در متراژکل4100 متر مربع در حال انجام می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "امداد رسانی سریع در شرق تبریز با تکمیل سایت بحران خاوران تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی سریع در شرق تبریز با تکمیل سایت بحران خاوران تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید