افشای تصاویر گوشی بازی جدید و فن دار Lenovo

به گزارش وبلاگ املاکیا، اخیراً در شبکه اجتماعی Weibo تصاویری از یک گوشی بازی (Gaming) با برند شرکت لنوو (Lenovo) منتشر شده که ادعا می گردد تصاویر دومین نسل گوشی های گیمینگ این شرکت، یعنی Legion Phone باشد. به عبارت دیگر، ما با افشای تصاویر تلفن هوشمند مخصوص بازی Legion Phone 2 Pro لنوو روبرو هستیم که یکی از افشا کنندگان معتبر دنیای گوشی های هوشمند منتشر نموده است و همین امر به ما اطمینان می دهد که تصاویر جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو را در پیش چمشان خود داریم.

افشای تصاویر گوشی بازی جدید و فن دار Lenovo

به گزارش وبلاگ املاکیا به نقل از Theverge، در اینکه تصاویر جدید افشا شده در شبکه اجتماعی Weibo، متعلق به جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو، یعنی Legion Phone 2 Pro است، شکی نیست، اما این گوشی جدید طراحی عجیب و غریبی دارد. اولین چیزی که با نگاه به این تصاویر حاصل می گردد، این است که تمام دوربین ها و چراغ ال ای دی گوشی به بخش وسط و بی استفاده موبایل منتقل شده است. نکته دیگر، تعبیه یک فن داخلی کوچک خنک نماینده در همان قسمت وسط گوشی است که نشان از تغییرات عمده نسبت به گوشی نسل قبل این شرکت است. این بخش وسط گوشی که دوربین و فن در آن قرار گرفته نیز به صورت برجسته از دو سوی گوشی سفید رنگ جدا شده و در زمینه ای با رنگ متفاوت (نقره ای) قرار گرفته است.

در حال حاضر، لنوو اولین شرکتی نیست که یک فن خنک نماینده را در یک گوشی هوشمند مخصوص بازی قرار می دهد. در سال 2019، Nubias Red Magic 3 شاید اولین گوشی گیمینگ بود که از یک فن خنک نماینده در داخل دستگاه بهره می گرفت. همچنین Black Shark FunCooler Pro یک فن خنک نماینده خارجی بود که برای افرادی که با تلفن های خود بازی می نمایند طراحی شده بود. نیازی به ذکر نیست که ایسوس نیز یک فن خارجی خنک نماینده مخصوص با نام AeroActive Cooler 5، را برای خنک کردن تلفن گیمینگ ROG Phone 5 Ultimate خود طراحی نموده بود. اما بهره گیری لنوو از این فن خنک نماینده داخلی نشان می دهد که به زودی شاهد بهره گیری از فن های خنک نماینده داخلی برای گوشی های گیمینگ خواهیم بود.

این تصاویر همچنین نشان می دهد که لنوو در طراحی گوشی های گیمینگ خود به مانند نسل اول خود یعنی Legion همچنان به جهت گیری افقی پایبند است. یک پورت USB-C در کنار دکمه تنظیم صدا دیده می گردد و همچنین می توانیم تأیید کنیم که دوربین سلفی از سمت راست گوشی برداشته شده است. در کل ما می توانیم دو دوربین، میکروفون، فلاش LED دوگانه، ستاره Legion و فن را در جایی که به نظر می رسد در بالای پل واقع شده است، ببینیم. کل ماژول مرکزی با پانل های جداگانه در هر دو طرف افزایش یافته است و قرار دریافت دوربین ها و فن و میکروفن در بخش وسط گوشی این امکان را به کاربر می دهد تا بدون تماس دست و پوشاندن آنها، به راحتی بازی خود را دنبال کند.

اولین گوشی گیمینگ لنوو با نام Legion چندان گوشی جذابی نبود. این گوشی طرحی افقی داشت و از استایل شلوغ عقب، یک ماژول دوربین نصب شده در مرکز (بنابراین هنگام بازی دستان شما آن ها را نمی پوشاند) و یک دوربین سلفی پاپ آپ در کنار آن، بهره می گرفت. اما در Legion Phone 2 Pro دوربین سلفی پاپ آپ قابل مشاهده نیست و در هیچ کجای صفحه نمایش، هیچ حفره ای برای دوربین رو به جلو وجود ندارد. همچنین به نظر می رسد که طراحی بلندگو های استریو در نمونه جدید تغییری ننموده باشد و کماکان در کنار دکمه تنظیم صدا و پورت USB قرار گرفته است.

گوشی گیمینگ نسل اول Legion از یک پردازنده قدرتمند، باتری های بزرگ دو جداره 5500 میلی آمپری، شارژ سریع 90 وات و صفحه 144 هرتز با سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز استفاده می کرد. به نظر می رسد برای نسخه جدید این گوشی گیمینگ، همین ویژگی ها برقرار باشد بجز اینکه شارژ سریع آن ممکن است 110 وات باشد. به هرحال تا به امروز اطلاعات رسمی درخصوص این گوشی جدید بازی لنوو به طور رسمی منتشر نشده است و ممکن است با معرفی رسمی این محصول شاهد ویزگی ها و معینات جدیدی نیز باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده، شایعه شده است که Lenovos Legion Phone 2 Pro ابتدا در تاریخ پنجشنبه 8 آوریل (19 فروردین) در چین عرضه خواهد شد، اما هنوز به درستی معین نیست که آیا این تلفن بازی در جای دیگری هم عرضه می گردد یا این عرضه در ابتدا منحصر به چین خواهد بود.

تصاویر افشا شده از گوشی بازی جدید لنوو در شبکه اجتماعی Weibo

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر گوشی بازی جدید و فن دار Lenovo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گوشی بازی جدید و فن دار Lenovo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید