اصولی: کی روش آقاجانیان را به عنوان دستیار ایرانی اش انتخاب نموده است

به گزارش وبلاگ املاکیا، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت:سرمربی تیم ملی مارکار آقاجانیان را به عنوان دستیار خود انتخاب نموده و آخر هفته او به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

اصولی: کی روش آقاجانیان را به عنوان دستیار ایرانی اش انتخاب نموده است

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رو نمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال اظهار کرد: خوشحالیم که به لطف خدا و کوشش همکاران در فدراسیون فوتبال امورات آماده سازی تیم ملی یکی پس از دیگری در حال اجرا است و در آستانه این رویداد بزرگ یک حضور موفقیت آمیز خواهد داشت. امروز هم طبق وعده ای که داده شده بود مراسم رونمایی از تیم ملی را داریم که با یک نشان تجاری ایرانی در جام جهانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

او اضافه نمود: ما به تیم ملی فوتبال خودمان افتخار می کنیم و از همه مهمتر این که یک برند ایرانی در این رقابت ها لباس های تیم ملی را تأمین خواهد نمود که این موضوع برای اولین بار درحال انجام است. امیدوارم همه این اتفاقات خوب باعث درخشش تیم ملی در این رقابت ها هم باشد.

اصولی درباره دستیار کی روش و تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی فوتبال اعلام کرد: دستیار های تیم ملی را تنها سرمربی تیم ملی معین می نماید و کی روش هم نفر مورد نظر خود را اعلام نموده است و ما هم در حال اجرا مقدمات حضور آخرین دستیار کی روش در تیم ملی فوتبال هستیم. شخصی که کی روش معرفی نموده است مارکا آقاجانیان است و گزینه او این مربی است که روز پنجشنبه حضور او هم در تیم ملی نهایی خواهد شد تا به اردوی تیم ملی ملحق گردد.

او درباره حضور یک مربی پرتغالی در تمرینات تیم ملی اظهار کرد: من هنوز اطلاعاتی در این مورد ندارم و گفته ام که اطلاعات دقیق را به من بگویند تا از حضور این مربی هم آگاه شوم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شرایط اقامت و تمرینی تیم ملی در قطر اعلام کرد: همه چیز ماه ها پیش با هماهنگی هایی که از طرف فدراسیون صورت گرفته است. تیم ملی هیچ گونه مسئله ای در مورد اقامت و بحث هتل ندارد. در واقع محل اقامت تیم ملی با توجه به استاندارد هایی است که فیفا برای حضور تیم ها اعلام نموده است.

او گفت: آنالیز شده و همه چیز بر اساس شیوه نامه های فیفا آنالیز شده و همکاران ما در فدراسیون فوتبال در بخش های مختلف رفته اند همه چیز را از نزدیک بازدید و آنالیز نموده ا ند. من حتی آگاه شدم تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم روز پنجشنبه راهی قطر خواهد شد تا برای آخرین بار از محل اقامت و تمرین تیم ملی بازدید کند. همه شرایط مهیا است و تأکید می کنم تیم ملی در بالاترین استاندارد های موجود در قطر و مسابقات جام جهانی و پشتیبانی و هر آن چیزی که تیم ملی احتیاج دارد در قطر فراهم است و هیچ گونه مسئله ای نداریم.

وبلاگ املاکیا ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اصولی: کی روش آقاجانیان را به عنوان دستیار ایرانی اش انتخاب نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: کی روش آقاجانیان را به عنوان دستیار ایرانی اش انتخاب نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید