ارسال بیش از 8 هزار پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی گیلان هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد و از ارسال 8 هزار و 961 پیامک هشداری برای رانندگان متخلف و توقیف 74 دستگاه خودرو هنجارشکن در گیلان اطلاع داد.

ارسال بیش از 8 هزار پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان

سردار عزیزاله ملکی در جمع وبلاگ املاکیا ضمن ابراز ناخرسندی از بعضی رفتارهای هنجارشکنانه و عدم رعایت شئون اسلامی، اظهار کرد: بعضی افراد با رفتارهای ناهنجار و عدم رعایت شئون اسلامی، موجب آزرده خاطر شدن شهروندان می شوند.

وی اضافه کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز 74 دستگاه خودرو هنجارشکن توقیف و برای 8961 راننده متخلف پیامک هشداری ارسال شده است، هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از بازدید محسوس و نامحسوس، 14 هزار و 787 واحد صنفی و اماکن عمومی دیگر از قبیل هتل ها، مهمانپذیرها، انتهاه ها، تالارها در این مدت اطلاع داد و توضیح داد: در این راستا برای 798 واحد صنفی اخطار پلمب صادر، از هزار و 407 واحد صنفی تعهد اخذ و 42 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است. پلیس یاریگر شهروندان قانون مدار و در عین حال در برخورد با هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد نمود.

سردار ملکی با قدردانی از زحمات کادر درمان و با اشاره به این مطلب که طرح نوروزی نیروی انتظامی تا انتها تعطیلات به قوت خود باقی است از شهروندان و مسافران خواست، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرائم و کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، یاریگر نیروی انتظامی و کادر درمان باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارسال بیش از 8 هزار پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال بیش از 8 هزار پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید