مصالح ساختمانی

کاخ ساسانی سروستان کجاست؟

کاخ ساسانی یکی از آثار مخروبه مربوط به زمان بهرام گور ساسانی در استان فارس است که به خوبی می توان هنر باستانی ایران را در آن مشاهده کرد.

7 خرداد 1401

آیفون شما یک بازی پین بال مخفی دارد که احتمالا هنوز کشف نکردید

به لطف شیطنت های گوگل، شما یک بازی پین بال روی گوشی آیفون دارید ولی چون مخفی است؛ احتمالا هنوز آن را کشف نکردید و لذت بازی با آن را نبردید. همه کاربران آیفون نمی توانند این بازی را پیدا کنند جز اینکه به طور تصادفی آن را کشف کرده باشید.

22 مرداد 1400

مرگ تلخ پسر 3 ساله در لوله چاه

در حالی که پدر 49 ساله افغان تصور می کرد ظهر دو روز پیش، افرادی ناشناس، پسر سه ساله اش را با خودرو از زمین کشاورزی در منطقه عرب آباد ساوجبلاغ ربوده باشند، خاتمه پس از چند ساعت جست وجو، جسد او را داخل لوله قطور آبیاری چاه در همان روستا پیدا کرد.

26 تیر 1400

خبرنگاران نمایشگاه اشیای تاریخی سنگی در زاوه خراسان رضوی برپا شد

تربت حیدریه- خبرنگاران- نمایشگاه اشیای تاریخی سنگی روز آدینه طی مراسمی در سایت گردشگری کارخانه سیمان شهرستان زاوه استان خراسان رضوی برپا شد.

19 دی 1399

خبرنگاران افتتاح نخستین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی در ونزوئلا

تهران-خبرنگاران- سازمان اتکا نخستین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم بهمگاسیس را در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا افتتاح کرد.

31 شهریور 1399

خودروهای فرسوده از بزرگترین عوامل ایجاد آلودگی هوا

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: خودروهای فرسوده از بزرگترین عوامل ایجاد آلودگی و کاهش کیفیت هوا هستند به طوری که هر خودرو فرسوده به طور میانگین 3 تا 5 برابر یک خودروی سالم ایجاد آلودگی می نمایند.

2 مرداد 1399