گوشی های قدیمی اندرویدی به روز رسانی نخواهند شد، فهرست گوشی هایی آپدیت نمی شوند

به گزارش وبلاگ املاکیا، انتشار اندروید 14 باعث خواهد شد تعدادی از گوشی های سامسونگ گلکسی که امروز طرفدارانی نیز در بین کاربران دارند دیگر به روز رسانی نشود.

گوشی های قدیمی اندرویدی به روز رسانی نخواهند شد، فهرست گوشی هایی آپدیت نمی شوند

به گزارش همشهری و به نقل از روزنامه سان، از همین رو به کاربران اندروید در خصوص دستگاه های خاصی که دیگر به روز رسانی دریافت نمی نمایند هشدار داده شده که در صورت عدم تهیه مدل های تازه تر گوشی سامسونگ محتمل است دسترسی به خدمات مهم امنیتی و قابلیت استفاده را از دست بدهند.

کمپانی سامسونگ که دستگاه های آن با سیستم عامل اندروید کار می نمایند، هر ساله محصولات تازهی را برای گوشی های هوشمند فراوری می نماید. در کنار این محصولات، اندروید نرم افزار تازهی را برای بهبود تجربه کاربری توسعه می دهد. اما به علت این فراوری مداوم، نرم افزار اندروید نمی تواند تمام دستگاه ای سامسونگ را به طور نامحدود پشتیبانی کند. در نتیجه این اتفاق، کاربران با مدل های قدیمی تر سامسونگ دیگر به روز رسانی اندروید را دریافت نمی نمایند. این بدان معنی است که آن ها دسترسی به خدمات مهم امنیتی و قابلیت استفاده را از دست می دهند.

چرا به روز رسانی های تازه مهم است؟

به روز رسانی های تازه اشکالات موجود در گوشی هوشمند کاربر را رفع می نماید. این به روز رسانی ها بعلاوه گوشی شما را در برابر مجرمان سایبری و بدافزار ها ایمن نگه می دارند. بدافزار یک فایل یا کد مخرب است که می تواند تلفن یا رایانه شما را آلوده کند. بر افزار می تواند به وسیله برنامه های مخرب، ایمیل های آسیب دیده یا اتصالات WiFi غیرایمن به دستگاه شما حمله کند.

اسامی گوشی هایی که دیگر به روز رسانی نخواهند شد

اندروید 14، آپدیت برنامه ریزی شده بعدی گوگل، در حال حاضر در دست ساخت است. زمانی که نسخه تازه این سیستم عامل منتشر گردد تعدادی از دستگاه ها منسوخ می شوند.

در اینجا فهرستی از دستگاه هایی ارائه شده که احتمالاً به اندروید 14 و One UI 6 ارتقا نمی یابند:

گلکسی اس 20، گلکسی اس 20+، گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی اس 20 اف ای، گلکسی نوت 10 لیت، گلکسی نوت 20، گلکسی نوت 20 اولترا، گلکسی اس 10 لیت، گلکسی زد فولد 2، گلکسی زد فلیپ، گلکسی A 71، گلکسی A 51، گلکسی A 32، گلکسی A 22، گلکسی تب A 8، گلکسی تب A 7 لیت، گلکسی تب اس 6 لیت، گلکسی تب اس 7، گلکسی تب اس 7 +

اگر هر یک از این دستگاه ها را دارید، توصیه می گردد برای دریافت به روزرسانی های اندروید، آن را به مدل تازهتر ارتقا دهید. در همین حال، می توانید با رفتن به تنظیمات، آنالیز کنید که گوشی شما به روزرسانی شده است.

چگونه می توانم به روز رسانی در اندروید خود را آنالیز کنم؟

برنامه تنظیمات تلفن خود را باز کنید > روی سیستم > به روزرسانی سیستم ضربه بزنید. شرایط به روزرسانی را می بینید و می توانید هر مرحله را روی صفحه دنبال کنید.

منبع: فرارو

به "گوشی های قدیمی اندرویدی به روز رسانی نخواهند شد، فهرست گوشی هایی آپدیت نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های قدیمی اندرویدی به روز رسانی نخواهند شد، فهرست گوشی هایی آپدیت نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید