چرا پیشنهادات خارجی سردار آزمون آب می رود؟

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران: سردار آزمون ستاره ایرانی باشگاه زنیت روسیه همچنان در این باشگاه ماندنی است. برخلاف ادعا های گسترده مبنی بر داشتن پیشنهادات زیاد، او ظاهرا قرار نیست جایی برود و به فوتبالش در همین لیگ روسیه ادامه می دهد.

چرا پیشنهادات خارجی سردار آزمون آب می رود؟

به گزارش وبلاگ املاکیا، با اتمام فصل پیش و حضور سردار آزمون در یک قدمی آقای گلی روسیه، از پیشنهادات زیاد سردار آزمون در رسانه ها صحبت شد. از انگلیس و اسپانیا گرفته تا پرتغال و ایتالیا. تعداد پیشنهاداتی که برای سردار آزمون ردیف می شد آن قدر زیاد بود که به نظر می رسید او و باشگاه زنیت بالاخره به جدایی رضایت دهند.

این پیشنهادات در صورتی در فضای رسانه ای درباره آزمون مطرح می شد که سرگی سماک، سرمربی زنیت در چند مقطع آن ها را تکذیب و اسم کرد سردار آزمون هیچ پیشنهاد جدی ای ندارد. بعد از آن هم که سردار در اردوی پیش فصل زنیت حضور پیدا کرد و به نظر می رسد مهیا است تا یک فصل دیگر هم در این باشگاه توپ بزند. قرارداد او تا سال 2022 است و حتی حالا شایعه شده که زنیت احتمالا پیشنهاد تمدید 2 ساله ای به سردار بدهد.

در کنار چنین خبری، اما روزنامه اکسپرس روسیه روز گذشته در خبری از دو پیشنهاد ایتالیایی برای سردار آزمون نوشته که این دو از سوی دو باشگاه رم و آتالانتا است؛ دو پیشنهاد تکراری که پیش از این هم درباره اش در رسانه ها صحبت شده است.

منبع: فرارو

به "چرا پیشنهادات خارجی سردار آزمون آب می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پیشنهادات خارجی سردار آزمون آب می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید