پیولی: در صورت احتیاج از زلاتان و ژیرو همزمان استفاده خواهم کرد، در لیگ قهرمانان در گروه سختی هستیم

به گزارش وبلاگ املاکیا، سرمربی تیم فوتبال میلان می گوید در صورت احتیاج درباره استفاده همزمان از زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو تردید نخواهد کرد.

پیولی: در صورت احتیاج از زلاتان و ژیرو همزمان استفاده خواهم کرد، در لیگ قهرمانان در گروه سختی هستیم

به گزارش وبلاگ املاکیا، استفانو پیولی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوم سری A ایتالیا و در اولین بازی خانگی اش پیروز شد به رجحان 4 بر یک مقابل کالیاری برسد و دومین برد متوالی اش را کسب کند، پس از این ملاقات در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN درباره بازگشت تماشاگران به استادیوم سن سیرو پس از 18 ماه آنهم با ظرفیت 50 درصد استادیوم گفت: این گرما و شور طرفداران ما را احساسی کرد و ما به خوبی از این شور به اسم سوخت استفاده کردیم و با شور و شوق بازی کردیم. درست است که بازیکنان شاید نتواند دستورات تاکتیکی من را در این سر و صدا بشنوند، اما آنها می دانند چه باید بکنند.

وی در ادامه اضافه نمود: روزی که تمرینات پیش فصل را شروع کردیم، دیدم که تونالی، لیائو (هر دو در این ملاقات گلزنی کردند) و راد کرونیچ چقدر پخته تر شده اند و برای یک چالش نو چقدر آماده تر هستند. آنها از فصل پیش چیزهایی آموختند، واقعاً سخت کوشش کردند و پیشرفت خوبی نموده اند.

سرمربی میلان بعلاوه درباره احتمال استفاده از زلاتان ابراهیموویچ در کنار اولیویه ژیرو در بازگشتش از مصدومیت گفت: آماده استفاده از هر ترکیبی هستم، من بازی به بازی پیش می روم و سعی می کنم برترین ترکیب را انتخاب کنم. وقتی احتیاج به دو مهاجم داشته باشیم، برای استفاده همزمان زلاتان و ژیرو تردیدی نخواهم کرد. امیدوارم بازیکنان مصدوم مان به آمادگی کامل برسند.

پیولی که تیم تحت هدایتش در لیگ قهرمانان اروپا با تیم های لیورپول، اتلتیکومادرید و پورتو همگروه است، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما بازی های قابل توجهی را بعد از تعطیلات بابت بازی های ملی در پیش داریم از جمله لیورپول، یوونتوس و آتالانتا، بنابراین باید این ذهنیت و شور را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان در گروه بسیار سختی هستیم چون حریفی (لیورپول) داریم که دو سال پیش جام را از آن خود نموده، یکی دیگر (اتلتیکومادرید) که لالیگا را برده و پورتو که فصل گذشته یوونتوس را حذف کرد. ما باید حضور در این رقابت ها را به اسم فرصتی ببینیم و با هر دو دست آن را بگیریم و از آن لذت ببریم.

سرمریی ایتالیایی میلان در خاتمه گفت: ما در حال عادت کردن به بازی سرگرم کننده فوتبال و لذت بردن از بازی خودمان هستیم، اما باید به خاطر داشته باشیم که تیم های عظیم بعلاوه قادر به کسب پیروزی های زشت هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیولی: در صورت احتیاج از زلاتان و ژیرو همزمان استفاده خواهم کرد، در لیگ قهرمانان در گروه سختی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: در صورت احتیاج از زلاتان و ژیرو همزمان استفاده خواهم کرد، در لیگ قهرمانان در گروه سختی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید