پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، شکست بارسلونا برابر ختافه، توقف یوونتوس مقابل کروتونه

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان اوله گونار سولسشر با کسب یک برد ارزشمند، با روحیه بالا سراغ بازی با پاری سن ژرمن می فرایند.

پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، شکست بارسلونا برابر ختافه، توقف یوونتوس مقابل کروتونه

به گزارش وبلاگ املاکیا، منچستریونایتد در یک بازی خارج از خانه که خودش آن را برای خود سخت کرد، نیوکاسل را از پیش رو برداشت. در شبی که برونو فرناندز بالاخره پنالتی از دست داد، دو تن از مدافعان شیاطین سرخ به یاری خط حمله تیم آمدند. در این بازی منچستر با ترکیب داوید ده خیا، هری مکوایر، ارون ون بیساکا، ویکتور لیندلوف، لوک شاو، اسکات مک تومینای، فرد، برونو فرناندز، خوان ماتا، دنیل جیمز و مارکوس راشفورد به زمین رفتند. بازی با حملات منچستر یونایتد شروع شد اما این تیم نیوکاسل بود که در دقیقه سه بازی به گل رسید. سانتر بازیکنان سفید و مشکی پوش از سمت راست به لوک شاو خورد تا کلین شیت ده خیا به سادگی از دست برود.

در ادامه بازی برونو فرناندز با شوتی استثنایی در دقیقه 18 دروازه کارل دارلو را فرو ریخت اما داور آن را آفساید گرفت تا منچستر همچنان عقب باشد. پنج دقیقه بعد از این گل مردود، ارسال تماشایی خوان ماتا از روی نقطه کرنر روی سر هری مکوایر نشست تا او با گلی زیبا پاسخ نقدها را بدهد. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به سرانجام رسید و در نیمه دوم نیز قرمزپوشان نمایشی هجومی را از همان ابتدا ارائه کردند اما عملکرد درخشان گلر 30 ساله نیوکاسل مانع از رقم خوردن نتیجه ای پرگل تا دقیقه 80 شد. با این حال پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم یک ارسال روی دروازه یونایتد با ضربه سر کالوم ویلسون همراه شد اما این ضربه را ده خیا از روی خط دروازه برگرداند. در دقیقه 57 برخورد راشفورد با مدافعان حریف پنالتی تشخیص داده شد و فرناندز پشت توپ ایستاد اما ضربه محکم او را کارل مهار کرد تا بازی همچنان مساوی بماند. چند دقیقه شوت شلوی هافبک حرفه ای نیوکاسل را ده خیا مهار کرد.

بازی تا دقیقه 85 با نتیجه تساوی پیش می رفت اما ورود ون د بیک ستاره هلندی شیاطین سرخ ورق را برگرداند. او در همین دقیقه با دو پاس تماشایی باعث شد تا توپ از نیمه منچستری ها به دروازه نیوکاسل برسد و سپس همکاری فرناندز با راشفورد باعث شد تا او با جبران پنالتی از دست رفته و گل افساید، سرانجام گلزنی کند. اما این سرانجام کار نبود؛ در دقیقه 90 حرکت آرون ون بیساکا از داخل محوطه جریمه شوتی تماشایی را روانه دروازه کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده هم برونو فرناندز با پاس بلند از راه دور مدافعان نیوکاسل را جا گذاشت تا راشفورد گل چهارم را بزند و بازی نیز با همین نتیجه سرانجام یافت. این برد فوق العاده، نخستین پیروزی یونایتد در این فصل لیگ جزیره بود که شاگردان سولسشر را چهار امتیازی کرد. آن ها اگرچه با صدر فاصله زیادی دارند اما در صورت پیروزی در دو ملاقات آینده مقابل آرسنال و چلسی به جمع شش تیم بالای جدول خواهند پیوست.

- در ششمین هفته فصل 2020/21 لالیگا، ختافه میزبان بارسلونا بود که در نهایت تیم میزبان پس از 9 سال پیروز شد بارسلونا را در خانه شکست دهد. بارسلونا در صورت برد در این بازی، پیش از الکلاسیکو و با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید با سفید پوشان مادریدی هم امتیاز و به صدر جدول نزدیک می شد.

دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد گردد، سپری شد. بازی با همین فرایند ادامه داشت و این تیم ختافه بود که رفته رفته نمایش بهتری از خود ارائه داد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 18 به گل برسند اما ضربه ماکسیموویچ دقیقا به جایی رفت که نتو، دروازه بان بارسا، حضور داشت. دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان بارسا بود که روی اولین موقعیت جدی شان، تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش بفرایند اما ضربه مسی که با پاس پدری صاحب موقعیت شده بود، به تیر دروازه ختافه برخورد کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 30، این بارسا بود که بار دیگر صاحب موقعیت شد اما فرانکی دی یونگ در موقعیت تک به تک با دروازه بان ختافه، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد. فرایند بازی در دقایق سرانجامی نیمه اول تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم به دنبال زدن گل بودند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

ختافه 1-0 بارسلونا؛ خایمه ماتا 56`: خطای فرنکی دی یونگ روی دینه یک پنالتی را به ختافه هدیه کرد. جیمی ماتا به راحتی این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

- فدریکو کیه زا در اولین ملاقاتش برای یوونتوس پاس گل داد و از بازی اخراج شد. در غیاب کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا، تیم پیرلو یک تساوی نا امید کننده به دست آورد. یوونتوس از 4 بازی اخیر 8 امتیاز کسب نموده است. از هفته چهارم رقابت های سری آ ایتالیا، امشب از ساعت 22:15 یوونتوس میهمان کروتونه بود. بونوچی پنالتی داد؛ کیه زا اخراج شد؛ گل دوم موراتا توسط VAR مردود اعلام شد و پیرلو شهامت کافی را در تعویض هایش نشان نداد. قهرمان 9 فصل اخیر ایتالیا در خانه کروتونه از پیروزی عاجز بود.

کروتونه بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه سوم و با همکاری ریکا و سیمی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه یوونتوس داشت، اما ضربه سیمی با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه 12 و با خطای لئوناردو بونوچی روی ریکا، کروتونه صاحب یک ضربه پنالتی شد که سیمی این فرصت را تبدیل به گل کرد و میزبان اینگونه از یوونتوس پیش افتاد.

اما یوونتوس در صدد جبران برآمد و در دقیقه 20 به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی فدریکو کیه زا از سمت راست در مقابل دروازه به آلوارو موراتا رسید و او پیروز به باز کردن دروازه کروتونه شد. در ادامه و با همکاری کیه زا و دژان کولوسفسکی این یوونتوس بود که باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه پورتانووا با عکس العمل کورداز همراه شد. در دقیقه 44 و با حرکت ریکا از سمت چپ، کروتونه تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. اما ضربه مولینا به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.

کروتونه نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و در دقیقه 54 و روی پاس سیمی به سیگارینی در سمت چپ می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 59 فدریکو کیه زا، خرید جدید بیانکونری با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد تا کار یوونتوس برای کسب سه امتیاز دشوارتر گردد.

دقایقی بعد و روی حرکت کولوسفسکی بود که موراتا تا آستانه زدن گل دوم یوونتوس نیز پیش رفت، اما ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. اما در دقیقه 76 یوونتوس به گل دوم رسید که مردود اعلام شد. خوان کوادرادو از سمت راست حرکت کرد و ارسال او به محوطه با ضربه تمام کننده آلوارو موراتا همراه بود، اما داور با بازبینی صحنه حکم به آفساید بودن آن داد. در ادامه کوشش یوونتوس 10 نفره برای زدن گل فزونی نتیجه ای نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، شکست بارسلونا برابر ختافه، توقف یوونتوس مقابل کروتونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، شکست بارسلونا برابر ختافه، توقف یوونتوس مقابل کروتونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید