پورشه در حال کار بر روی یک پلتفرم برقی نو

به گزارش وبلاگ املاکیا، گزارش ها حاکی از آن است که شرکت پورشه می خواهد یک پلتفرم برقی نو را طراحی کند.

پورشه در حال کار بر روی یک پلتفرم برقی نو

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ املاکیا ، به نقل از اتوکار، نسل بعدی پورشه Cayman و باکستر قرار است از یک پلتفرم اتومبیل های اسپرت برقی سفارشی استفاده نمایند که برای شبیه سازی موتور وسط خودرو های احتراق فعلی طراحی شده است و می تواند در آینده مدل های آئودی و لامبورگینی را تقویت کند.

با استفاده از چیدمان نو باتری که به اسم طرح هسته الکترونیکی شناخته می گردد، وسایل نقلیه اسپورت سطح اول پورشه، تا حد امکان موقعیت جایگاه و مرکز ثقل را به حداقل می رسانند. شرکت اشتوتگارت اخیراً از کانسپت Mission R رونمایی کرد که به طور رسمی یک مسابقه بالقوه یک نفره را نشان می دهد و بعلاوه به شدت به جزئیات و ابعاد مدل های الکتریکی کیمن و باکستر که هنوز اعلام نشده اند اشاره می نماید.

پورشه اذعان نموده است که Mission R منعکس نماینده کار هایی است که به طور موازی در استودیوی طراحی شرکت بر روی خودرو های برقی آینده انجام می گردد و اشاره می نماید که عناصر طراحی شده به زودی در مدل های تولیدی دیده خواهند شد. این خودرو بعلاوه از نظر ابعاد به 718 Cayman و Boxster فعلی نزدیک است.

خودروی Mission R به گونه ای طراحی شده است که باتری ها (سنگین ترین عنصر خودرو) پشت راننده، اما جلوتر از محور عقب که معمولاً موتور در آن است، قرار گرفته است و از طراحی خودروی اسپرت موتور وسط تقلید کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پورشه در حال کار بر روی یک پلتفرم برقی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه در حال کار بر روی یک پلتفرم برقی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید