معنای کم شدن ظرفیت حوزه های کنکور تا 20 درصد چیست؟

به گزارش وبلاگ املاکیا، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هیاتی 13 نفره که شامل تعدادی از نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت است برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری تشکیل می گردد.

معنای کم شدن ظرفیت حوزه های کنکور تا 20 درصد چیست؟

به گزارش وبلاگ املاکیا به نقل از ایسنا، احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شب گذشته جلسه ای با حضور وزرای بهداشت و علوم، روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل وزارت بهداشت تشکیل شد و تصمیم بر آن شد که کنکور سراسری در موعد مقرر یعنی اواخر مرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

  • سرنوشت کنکور سراسری و کارشناسی ارشد تعیین شد

وی ادامه داد: یکی دیگر از این تصمیمات تشکیل گروه نظارتی 13 نفره متشکل از 8 نماینده مجلس شورای اسلامی و 5 نفر از وزارت بهداشت و درمان است. هشت نماینده مجلس از چهار کمیسیون آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی هستند که قرار است بر رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور نظارت نمایند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید بر این است که از 100 درصد فضای اختصاص داده شده برای برگزاری آزمون فقط 20 درصد استفاده گردد یعنی اگر گنجایش یک سالن 100 نفر باشد تنها باید با حضور 20 داوطلب آزمون برگزار گردد همچنین تاکید شد که در کلیه رفت وآمدها هم نظارت صورت گیرد. یکی دیگر از این تصمیمات جلوگیری از حضور خانواده ها در مراکز آزمون است.

منبع: همشهری آنلاین

به "معنای کم شدن ظرفیت حوزه های کنکور تا 20 درصد چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معنای کم شدن ظرفیت حوزه های کنکور تا 20 درصد چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید