ساخت 10 شهرک نو در کشور تصویب شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، ساخت 10 شهرک نو در چهار استان فارس، البرز، آذربایجان غربی و یزد به تصویب رسیده است.

ساخت 10 شهرک نو در کشور تصویب شد

به گزارش ایسنا، در راستای موضوع ساخت 40 شهر و شهرک تازه در کشور که از سال گذشته مطرح شده به تازگی احداث 10 شهرک تازه به تصویب رسیده است.

به گفته ارسلان مالکی ـ سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن مجموع مساحت این شهرک ها 8 هزار و 150 هکتار است که 4 شهرک در استان فارس، 4 شهرک در استان البرز، یک شهرک در آذربایجان غربی و یک شهرک هم در استان یزد قرار گرفته است. ساخت واحد هایی با طبقات کم در این شهرک ها در اولویت است.

اوایل مهرماه، علیرضا جعفری ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر های تازه گفت که برای تهران سه شهر تازه خوارزمی، فردوس و اعتمادیه را داریم که طرح خوارزمی و فردوس آماده شده و در دستور کار شورای برنامه ریزی استان قرار گرفته است. بعد از تصویب برای شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال می گردد و عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

با توجه به بحث کم آبی در کشور، موضوع تامین آب شهرک های تازه از جمله چالش هایی است که کارشناسان منابع آبی و محیط زیست معتقدند باید برای آن تمهیداتی اندیشیده گردد.

منبع: فرارو

به "ساخت 10 شهرک نو در کشور تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 10 شهرک نو در کشور تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید