درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از هواداران

به گزارش وبلاگ املاکیا، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای نسبت به استفاده غیرمجاز از محتوای تولیدی باشگاه و لوگوی پرسپولیس از طریق سایت ها، پلتفرم ها و صاحبان کالا و خدمات هشدار داد.

درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از هواداران

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه هواداران پرشمار و سرمایه های بزرگ باشگاه پرسپولیس می رساند، علیرغم کلیه مکاتبات و پیگیری ها و تلاش های اجرا شده از سوی باشگاه و کارگزار با سایت ها، پلتفرم ها و صاحبان کالا و خدمات به جهت استفاده غیرمجاز از محتوای تولیدی باشگاه و لوگوی پرسپولیس متأسفانه همچنان شاهد این تخلف می باشیم.

لذا خواهشمند است هواداران عزیز به جهت کمک به امر تجاری سازی و درآمدسازی باشگاه که در تمام دنیا مرسوم می باشد و به جهت احقاق حق باشگاه خود از امروز 15 دی ماه فقط از مجموعه هایی برای تماشای بازی و یا خرید کالا و خدمات استفاده نمایند که از طریق وب سایت و یا صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه منتشر می گردد. در ضمنً این باشگاه قطعا در صورت عدم پرداخت حقوق خود طی ماه های آینده نسبت به انتشار اسامی مربوطه به جهت روشن شدن موضوع برای هواداران عزیز اقدام و همچنین از طریق مراجع قانونی اقدام مقتضی را بعمل خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از هواداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از هواداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید