جزئیاتی از قرارداد 2 بازیکن خارجی و تازه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران: پرسپولیس با 2 بازیکن خارجی به توافق رسید. این باشگاه بعد از کش و قوس فراوان پیروز شد وحدت هانانوف و منوچهر صفروف را از باشگاه استقلال تاجیکستان بخرد. این موضوعی است که شب گذشته باشگاه تاجیکستانی به صورت رسمی اعلامش کرد و نوشت که این دو بازیکن راهی باشگاه پرسپولیس ایران می شوند.

جزئیاتی از قرارداد 2 بازیکن خارجی و تازه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ املاکیا، به این ترتیب، وحدت هانانوف و منوچهر صفروف تبدیل به اولین بازیکنان تاجیکستانی باشگاه پرسپولیس می شوند. دو بازیکنی که پیش از این هم در ترکیب استقلال برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اند. نکته اول اینکه قرارداد این دو با پرسپولیس 3 ساله است و در صورت رضایت قابل تمدید هم است.

نکته دوم اینکه هر دو بازیکن در زمره سهمیه 23 ساله ها محسوب می شوند و از این حیث، همچنان لیست بزرگسالان پرسپولیس یک جالی خالی خواهد داشت. وحدت هانانوف 21 و منوچهر صفروف 23 ساله هستند. اولی در پست دفاع میانی بازی می نماید و دومی هم وینگ بک یا دفاع راست است. برخلاف هانانوف که کار بسیار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس داشته و رقابت سنگینی با 4 مدافع میانی دیگر این باشگاه خواهد داشت، صفروف از بخت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار است، چون در ماه های گذشته نه مهدی شیری و نه سیامک نعمتی نتوانسته اند، رضایت یحیی گل محمدی برای بازی در این پست را جلب نمایند.

البته که نمی گردد به سادگی از کنار این علامت سوال عبور کرد که چرا یحیی با در اختیار داشتن این همه مدافع میانی، دوباره سراغ خرید یک مدافع تازه برای این پست رفته است؟

نکته آخر درباره این دو بازیکن اینکه تقریبا به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوسته اند. آن ها روز های پایانی حضورشان در استقلال تاجیکستان را سپری می نموده و ادعا شده که رقم قراردادشان بسیار پایین است.

منبع: فرارو

به "جزئیاتی از قرارداد 2 بازیکن خارجی و تازه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از قرارداد 2 بازیکن خارجی و تازه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید