خبرنگاران کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات کشوری درخشیدند

به گزارش وبلاگ املاکیا، رشت - خبرنگاران - کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات اوسیما(هنرهای فردی) انجمن کونگ فو توآی قهرمانی کشور 2 مقام کسب کردند.

خبرنگاران کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات کشوری درخشیدند

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ املاکیا اضافه نمود : در جریان مسابقات کونگ فو انجمن توآی قهرمانی کشور و در بخش اوسیما(هنرهای فردی کونگ فو) که به صورت مجازی برگزار گردید، کونگ فوکاران گیلانی با درخشش خود پیروز به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

مجید مهروانی گفت : در خاتمه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در بخش ری کیما، آکیتاکه، سای رده سنی بزرگسالان، فردین عاشوری توآکار گیلانی پیروز به کسب مقام قهرمانی شد و مدال طلا این بخش را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز ابولفضل پوربابا دیگر کونگ فو کارگیلانی پیروز شد در بخش حرکات تعادلی، نمایشی، انعطاف پذیری مقام دوم و مدال نقره این بخش را کسب کند.

وی اعلام کرد: همچنین در بخش تیمی نیز تیم کونگ فو انجمن توآی گیلان در رده سنی بزرگسالان توانست مقام نایب قهرمانی کشور را تصاحب کند تا در این رده نیز گیلان صاحب عنوان گردد.

وی افزود: رقابت های اوسیما (هنرهای فردی کونگ فو) انجمن توآی قهرمانی کشور زبده ترین کونگ فوکاران ایران در سبک های مختلف و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به صورت مجازی با هم به رقابت پرداختند که فیلم های این کونگ فوکاران توسط داوران در تهران مورد قضاوت نهاده شد و در نهایت نیز نفرات برتر این رقابت ها اعلام شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اعلام کرد: کونگ فو از دیرباز صندلی ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور، کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و مردان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات کشوری درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات کشوری درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید