تساوی ملاقات استقلال و تراکتور در آزادی

به گزارش وبلاگ املاکیا، دو تیم استقلال و تراکتور که برای حفظ اندک شانس قهرمانی خود و البته کسب سهمیه آسیا به مصاف هم رفته بودند در نمایشی که چنگی به دل نزد امتیازات را تقسیم کردند.

تساوی ملاقات استقلال و تراکتور در آزادی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ املاکیا، ملاقات تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت 21 امروز شنبه در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار گردید که این ملاقات در سرانجام با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتید که برای رسیدن به مکان های بالاتر جدول و البته رقابت برای کسب سهمیه المپیک به سه امتیاز آن احتیاج داشتند اما آن چه در طول 90 دقیقه رقم خورد یک بازی فیزیکی و تقریباً بی برنامه از سوی هر دو تیم بود که عملاً اجاز نداد موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد گردد.

در نیمه اول دو تیم نمایش سرد و بدون موقعیتی داشتند اما شرایط در نیمه دوم متفاوت شد و کمی بازی سرعت بیشتر به خود گرفت و از فیزیکی بودن آن کاسته شد. با این حال تا دقیقه 75 بازهم موقعیت خطرناکی ایجاد نشد اما در این دقیقه مهدی قایدی با شوتی تماشایی و فنی توپ را به تیر افقی دروازه تراکتور زد تا مهمترین صحنه بازی شکل بگیرد.

دو تیم در دقایق سرانجامی کوشش کردند دروازه حریف را باز نمایند اما بازهم کیفیت پایین بازیکنان در فرایند بازی اجازه خطرساز شدن روی دروازه ها را نداد.

در دقیقه 86 استقلال یک موقعیت دیگر هم بوجود اورد که بازهم مهدی قایدی روی توپ تأثیرگذار شد و با ضربه سر دروازه تراکتور را با خطر جدی روبرو کرد اما رشید مظاهری با واکنشی عالی توپ را دفع کرد تا بازهم دروازه ها بسته بماند.

در وقت های اضافه استقلال فشار زیادی روی دروازه تراکتور آورد تا به گل فزونی دست پیدا کند اما این کوشش هم ثمری نداشت تا در نهایت امتیازات تقسیم گردد و به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد.

استقلال با این تساوی 37 امتیازی شد و تراکتور هم به امتیاز 41 رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تساوی ملاقات استقلال و تراکتور در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی ملاقات استقلال و تراکتور در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید