رجحان پرسپولیس برابر پاس ناجا، وفایی: باخت را برگردن می گیرم

به گزارش وبلاگ املاکیا، سومین و آخرین مسابقه از سومین روز دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان، گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز در سالن پوریای ولی شیراز پیگیری شد. در سومین مسابقه از رقابت تیم های گروه اول دو تیم پرسپولیس بهبهان و پاس ناجا به مصاف هم رفتند. در این ملاقات تیم پرسپولیس بهبهان توانست در یک بازی تماشایی که از شبکه ورزش سیما به صورت زنده پخش می شد، تیم پاس ناجا قم را با نتیجه 42 بر 30 شکست دهد.

رجحان پرسپولیس برابر پاس ناجا، وفایی: باخت را برگردن می گیرم

سعود ظهرابی مربی تیم پرسپولیس بهبهان درباره پیروزی تیمش مقابل تیم پاس ناجا قم در چارچوب روز سوم رقابت های لیگ برتر هندبال مردان، گفت: تیم پاس بازی سنگینی با تیم ذوب آهن برگزار نموده بود و از نظر قوای جسمانی کمتر بودند. ما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و شاهد یک بازی بهتر از طرف تیم بودیم.

وی گفت: امیدوارم که این فرایند خوب تیم ادامه پیدا کند تا بتوانیم به مراحل بعدی فکر کنیم. به تیم پاس ناجا قم خسته نباشید می گویم واقعیتش این است که با احترام به تیم پاس توان فنی ما از آنها بالاتر بود.

محمدامین وفایی مربی تیم پاس هم بعد از قبول شکست برابر تیم پرسپولیس گفت: به تیم خوب بهبهان و سرمربی این تیم خسته نباشید عرض می کنم.امروز واقعاً روز ما و بازیکنان ما نبود. بازیکنان ما در این اصلاً توقعات مان را برآورده نکردند و بدن هایشان به علت پاره ای مسائل خالی نموده بود

مربی تیم پاس ناجا قم در انتها گفت: این باخت را کادر فنی و شخص بنده گردن می گیریم و هیچ مسئله ای بابت بازی بعدی نداریم و پرقدرت به کارمان در لیگ برتر ادامه می دهیم.

شایان ذکر است علیرضا ربیع دولت آبادی سرمربی تیم پاس ناجا به علت بیماری نتوانست در این دوره از رقابت ها در شیراز تیم را همراهی کند و به همین علت وفایی به عنوان مربی سکان راهنمایی تیم را در دست دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رجحان پرسپولیس برابر پاس ناجا، وفایی: باخت را برگردن می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان پرسپولیس برابر پاس ناجا، وفایی: باخت را برگردن می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید