بازی Eternights ادغامی از دوست یابی و اکشن است؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ املاکیا، در جریان رویداد چند روز پیش پلی استیشن، استودیو مستقلی به نام استودیو سای (Studio Sai) از بازی تازه خود به نام Eternights رونمایی کرد. این بازی قرار است در اوایل سال 2023 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و اپیک گیمز استور) عرضه گردد.

بازی Eternights ادغامی از دوست یابی و اکشن است؛ تریلر آن را ببینید

Eternights یکی از بازی های مستقل متمایز رویداد پلی استیشن بود. در واقع، Eternights را می توان ترکیبی از یک بازی اکشن و یک اثر دوست یابی خطاب کرد که سعی نموده یک داستان عاشقانه را با نبردهای هیجان انگیز و پر جنب وجوش ترکیب کند. در این بازی از طرفی باید در پی منابع بگردید، سیاه چاله ها را کاوش کنید، با هیولاها به مبارزه بپردازید و از طرف دیگر به قرار دیدار بروید!

وقایع این اثر در جهانی آخرالزمانی و عجیب رخ می دهد. تریلر بازی Eternights پسر جوانی را نشان می دهد که یکی از دستانش قطع می گردد اما به نظر می رسد که دست او به طرز جادویی دوباره رشد می نماید. دست تازه او در سراسر تریلر کاربردهای جادویی مختلفی دارد. در تریلر شاهد بخش هایی کوتاه از تعقیب و گریز با وسایل نقلیه، مبارزات سریع و پرجنب وجوش و سکانس های گفتگوهای عاشقانه هستیم.

در حالی که این یکی از بازی های خاص و متفاوت نمایش داده شده در رویداد پلی استیشن بود اما در همان نگاه اول از نظر شیوه گرافیکی و طراحی های بصری آن ما را به یاد انیمه های ژاپنی و از نظر مکانیک های گیم پلی و ساختار کلی ما را به یاد سری بازی پرسونا می اندازد. این گونه که معین است، سازندگان بیشترین الهام را از سری بازی پرسونا گرفته اند و این موضوع کاملاً از برخی از مکانیک های بازی معین است.

حتی کارگردان بازی Eternights هم الهام از سری بازی پرسونا را رد نکرد و اتفاقاً آن را به صراحت پذیرفت. او در نوشته ای که در حساب رسمی توییتر خود بیان نمود که چند سال پیش وقتی پرسونا 5 و پرسونا 4 را تجربه نموده است، بسیار تحت تأثیر بازی قرار گرفته و این باعث شده کار قبلی خود را رها نموده و ایده ساخت این بازی تازه را دنبال کند. به نظر می رسد که او حداقل تا به این لحظه در تصمیم خود چندان هم اشتباه نگرفته است چراکه نه تنها توانسته به ایده خود تحقق بخشد و به همراه تیمش یک بازی ویدئویی منحصر به فرد را توسعه دهد، بلکه توانسته آن اثر را در یکی از رویدادهای مهم پلی استیشن به مخاطبان نشان دهد.

تاریخ عرضه این اثر به صورت دقیق معین نشده است و فقط می دانیم که در اوایل 2023 برای کنسول های پلی استیشن و پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Eternights ادغامی از دوست یابی و اکشن است؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی Eternights ادغامی از دوست یابی و اکشن است؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Eternights ادغامی از دوست یابی و اکشن است؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید