اینستاگرام توجه به ریلز و محتوای ویدیویی را در سال 2022 بیشتر می نماید

به گزارش وبلاگ املاکیا، به نظر می رسد اینستاگرام می خواهد در سال 2022 توجه ویژه ای به بخش ریلز داشته باشد و این نشان می دهد اشتراک گذاری ویدیو تا چه میزان در میان کاربران محبوب شده است.

اینستاگرام توجه به ریلز و محتوای ویدیویی را در سال 2022 بیشتر می نماید

خبر در یک نگاه

  • اینستاگرام قرار است در سال 2022 توجه ویژه ای به بخش ریلز داشته باشد.
  • ریلز در حال حاضر به تولیدکنندگان محتوای ویدیویی یاری نموده تا ویدیوهای طولانی مدتی را در همان فید اصلی به اشتراک بگذارند.
  • قابلیت های کنترلی هم به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهند شد که از جمله می توان به کنترل والدین اشاره نمود.

با افزایش روزافزون تمایل کاربران به اشتراک گذاری ویدیو در صفحات شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام که ماهیت آن دقیقا همچین چیزی است سازندگان اپلیکیشن تصمیم گرفتند در سال 2022 توجه ویژه ای به ریلز که یکی از اصلی ترین بخش های این اپلیکیشن است داشته باشند.

اینستاگرام پیش از این بیشتر یک اپلیکیشن اشتراک گذاری تصویر بود و ویدیوها هم در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل اشتراک گذاری بودند. اما به مرور زمان و با روی کار آمدن رقبای قدری چون تیک تاک، اکنون اینستاگرام به بستری تبدیل شده که حتی امکان آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای هم در آن فراهم شده است.

به نظر می رسد در سال 2022 توجه اینستاگرام به بخش هایی نظیر ریلز بیشتر و بیشتر خواهد شد. با توجه به گفته های خود آدام موسری، اینستاگرام تمام قابلیت های بخش ویدیوی ریلز را با یکدیگر ادغام خواهد نمود تا یک چیز واحد ولی کاربردی و خوب حاصل گردد.

این بخشی از صحبت های آدام موسری بود که در رابطه با اهمیت تغییر اینستاگرام مطرح نموده بود. این شبکه اجتماعی پرکاربر طی چند وقت اخیر تغییرات زیادی را به خود دید که بیشتر آن ها در رابطه با ویدیو بود. در ماه اکتبر، IGTV کنار گذاشته و شد و امکان اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی حتی در همان صفحه اصلی هم ممکن شد. هرچند برای تماشای کامل ویدیو باز هم کاربران باید روی آن ضربه می زدند تا به وسیله ریلز قادر به انجام این کار باشند. اما ریلز برخلاف IGTV یک قابلیت ادغام شده با اینستاگرام است به گونه ای که وقتی ویدیو را در آن باز می کنیم این حس به شما دست می دهد که همچنان در خود اینستاگرام حضور دارید. اما IGTV اندکی متفاوت تر به نظر می رسید.

آدام موسری بعلاوه به این نکته هم اشاره نمود که اینستاگرام در جهت یاری به تولیدکنندگان محتوا قابلیت هایی را به اپلیکیشن اضافه خواهد نمود که کسب عایدی این افراد را راحت تر کند. علاوه بر این ها، قرار است به بخش پیغام رسانی هم در سال 2022 توجه ویژه ای گردد. گفتنی است نمایش فید بر اساس تاریخ اشتراک گذاری هم احتمالا بار دیگر به این شبکه اجتماعی برخواهد گشت.

طبق گفته های مدیرعامل اینستاگرام، توجه شرکت به عوامل کنترلی و محدود کننده هم بیشتر و جدی تر خواهد شد. موضوعی که چند ماهی شرکت را درگیر خود نموده است. از آسیب زا بودن اپلیکیشن برای دختران نوجوان گرفته تا بات هایی که محتوای نامناسب به اشتراک می گذاشتند، همه و همه باعث شد اینستاگرام به فکر راه چاره های امنیتی باشد که اجازه ندهد کاربران کمتر از 13 سال به این شبکه اجتماعی وارد شوند. بعلاوه قرار بود قابلیت کنترل والدین هم به آن اضافه گردد که فعلا خبری از آن نیست.

در انتها صحبت های خود، موسری در رابطه با پیشرفت هایی که اینستاگرام در طول این سال داشت صحبت هایی کرد و گفت که سال جاری بیشتر تمرکز روی این بود که کاربران روی تجربه های خود با این اپلیکیشن کنترل بیشتری داشته باشند. او در صحبت های خود به مواردی نظیر کنترل محتوای نامناسب، پنهان کردن تعداد لایک و کلمات مخفی در بخش گفت و گوی خصوصی هم به عنوان اقدامات کنترلی که صورت گرفت اشاره داشت اما همچنان این شبکه اجتماعی محبوب ضعف های زیادی در این بخش دارد که باید منتظر ماند و دید چه زمانی شاهد رفع شدن آن ها خواهیم بود.

منبع: Business Standard

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام توجه به ریلز و محتوای ویدیویی را در سال 2022 بیشتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام توجه به ریلز و محتوای ویدیویی را در سال 2022 بیشتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید