سعادتمند: سند کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر شد، به زودی دل هواداران را شاد می کنیم

به گزارش وبلاگ املاکیا، مدیرعامل باشگاه استقلال به هواداران وعده داد که آنها را با جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان قبلی، خشنود خواهد کرد.

سعادتمند: سند کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر شد، به زودی دل هواداران را شاد می کنیم

به گزارش وبلاگ املاکیا، احمد سعادتمند در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره کمپ مرحوم حجازی گفت: امروز (سه شنبه) خوشحالم که می توانم این خبر خوب را به هواداران عزیز بدهم که بعد از سه ماه تلاش شبانه روزی توسط همکارانم در باشگاه استقلال و ارگان های مرتبط، سند تک برگی کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر و این مجموعه، رسماً متعلق به استقلال شد.

وی در خصوص انتصاب نصرالله عبداللهی به سمت سرپرستی استقلال گفت: باید از زحمات سعید رمضانی عزیز تشکر کنم که در این مدت بسیار زحمت کشید، اما به دلیل فشار کار و بیماری ترجیح داد کنار برود. من هم بعد از جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدم که آقای عبداللهی از پیشکسوتان دلسوز و خوشنام استقلال، بهترین گزینه برای این سمت هستند و امیدوارم که در کارشان پیروز باشند.

مدیرعامل استقلال درباره شرایط نقل و انتقالاتی تیمش مطرح نمود: طبیعتاً تا زمانی که چیزی رسماً امضا نشود، نباید اعلام شود، اما این را خدمت هواداران عزیزمان می گویم که نگران نباشند و ما هم در حوزه تمدیدی ها و هم در خصوص جذب بازیکنان جدید، در مراحل بسیار خوبی هستیم. به زودی دل هواداران مان را شاد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعادتمند: سند کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر شد، به زودی دل هواداران را شاد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: سند کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر شد، به زودی دل هواداران را شاد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید