خبرنگاران مادورو از ایران برای یاری به شکست تحریم های آمریکا قدردانی کرد

به گزارش وبلاگ املاکیا، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری ونزوئلا از ایران برای یاری به این کشور برای پیروز شدن بر تحریم های نفتی آمریکا تشکر کرد.

خبرنگاران مادورو از ایران برای یاری به شکست تحریم های آمریکا قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا روز یکشنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی به ارسال چندین محموله سوختی از سوی ایران به این کشور اشاره نمود و اضافه نمود: ما به همدیگر یاری می کنیم. فکر می کنم تجربه [همکاری با] ایران یاری می نماید تا ظرفیت مدیریتمان را تقویت کنیم.

رییس جمهوری ونزوئلا بدون اشاره به جزئیات همکاری با ایران، ادامه داد: باید تا زمانی که در جنگ [مالی] هستیم، سکوت کنیم.

ایران پیش از این پنج فروند کشتی نفتکش با نام های فورچون، فارست، فاکسون، پتونیا و کلاول را که حامل سوخت بود، به ونزوئلا تحویل داد.

حرکت موفقیت آمیز نفتکش های حامل نفت ایران به سوی ونزوئلا در حالی انجام شد که تهدیدهای آمریکا علیه این اقدام بی اثر ماند.

به دنبال آن، آمریکا در یک اقدام خصمانه به کشورها، بنادر، شرکت های حمل و نقل و بیمه گذاران خارجی هشدار داد، در صورت ارائه خدمات به نفتکش های ایرانی حامل مواد نفتی به ونزوئلا با تحریم رو به رو خواهند شد.

آمریکا همچنین در پی این موفقیت ایران و ونزوئلا، کوشش کرد با خبرسازی و انتشار اخبار کذب مبنی بر توقیف چهار نفتکش حامل نفت ایران به مقصد ونزوئلا، سرپوشی بر شکست تحریم های خود بگذارد.

این در حالی است که هم مقام های ایرانی و هم مقام های ونزوئلا تاکید نموده اند که هیچ نفتکش متعلق به ایران توسط آمریکا توقیف نشده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مادورو از ایران برای یاری به شکست تحریم های آمریکا قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مادورو از ایران برای یاری به شکست تحریم های آمریکا قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید