توقف سپاهان مقابل سایپا، پیروزی نساجی برابر نفت مسجد سلیمان، شکست ذوب آهن مقابل صنعت نفت

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرگزاری خبرنگاران- سپاهان در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت ولی این سایپا بود که هوشمندانه از تک موقعیت خود بیشترین بهره را برد.

توقف سپاهان مقابل سایپا، پیروزی نساجی برابر نفت مسجد سلیمان، شکست ذوب آهن مقابل صنعت نفت

به گزارش وبلاگ املاکیا، سپاهان با کسب دو پیروزی پیاپی به این بازی وارد شده بود و قصد داشت سومین برد پیاپی را در خانه اش و در روز تولد محرم نویدکیا جشن بگیرد. آغاز این مسابقه برای طلایی پوشان خیلی خوب پیش رفت و در حالی که آتش بازی از دقیقه 4 در استادیوم نقش جهان به مناسبت تولد محرم نویدکیا به راه افتاده بود، جلال علی محمدی با ارسال یک پاس دقیقِ طولی، سجاد شهباززاده را با منادی در زاویه بسته تک به تک کرد و این بازیکن با یک ضربه چیپ زیبا گل اول بازی را در دقیقه 5 ثبت کرد.

این فرایند تا انتها نیمه اول بازی ادامه داشت و سایپایی ها خیلی خوش شانس بودند که گل های بعدی را دریافت نکردند ولی این تیم که از سه هفته پیشین مسابقات 5 امتیاز کسب کرده بود، قصد باختن نداشت و در نیمه دوم بازی را به تعادل کشید. هر چه دقایق بازی پیش می رفت، حملات سایپا پس از تعویض هایی که دو تیم انجام دادند، خطرناک تر شد و در نهایت روی ارسال محسن مسلمان از روی نقطه کرنر، مجید علیاری در دقیقه 84 حساب کار را به تساوی کشاند. ده دقیقه انتهای این دیدار بسیار جذاب و نفس گیر دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای کسب سه امتیاز داشتند ولی در نهایت زیاری در حالی که تساوی یک بر یک همچنان بر بازی حاکم بود، در سوت خود دمید و امتیازات مسابقه را میان دو تیم تقسیم کرد تا سپاهان هفت امتیازی شود و سایپا 6 امتیازی.

سپاهان (1-0): سجاد شهباززاده به خوبی از پاس قطری و زیبای جلال علی محمدی استفاده کرد و در شرایطی که زاویه بسته شده بود، با یک چیپ زیبا، توپ را از روی دستان منادی گلر سایپا در دقیقه 6 وارد دروازه کرد.

سایپا (1-1): نارنجی پوشان که در نیمه دوم نمایش بهتری نسبت به نیمه اول ارائه می کردند، در نهایت روی ارسال کرنر مسحن مسلمان و ضربه سر بسیار خوب مجید علیاری که یکی زا تعویضی های ابراهیم صادقی بود در دقیقه 84 به گل تساوی دست یافتند.

- نساجی چی ها اولین برد خانگی شان را مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردند. تک گل نساجی روی یک ضربه پنالتی و توسط کاپیتان حامد شیری به ثمر رسید. در ادامه نفتی ها نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. مجتبی حسینی همچنان تیم بدون برد در لیگ بیستم ماند. نفتی ها از 4 بازی ابتدایی در لیگ بیستم، 3 تساوی و 1 باخت به دست آوردند. نساجی چی ها با این برد 7 امتیازی شدند و نفتی ها 3 امتیازی باقی ماندند.

نساجی 1 - نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 81: حامد شیری): پنالتی اعلام شده به سود نساجی را حامد شیری برخلاف جهت دروازه بان نفت تبدیل به گل کرد.

- صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 صنعت نفت آبادان به انتها رسید. طالب ریکانی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند. با این نتیجه ذوب آهن 3 امتیازی ماند و صنعت نفت 7 امتیازی شد و چند پله در جدول صعود کرد.

صنعت نفت فصل را با برتری مقابل پیکان آغاز کرد، اما پس از آن در دو بازی خارج از خانه با پرسپولیس شکست خورد و برابر شهرخودرو متوقف شد ولی آنها امروز که در آبادان میزبان ذوب آهن بودند، توانستند شاگردان شکست ناپذیر رحمان رضایی را با تک گل طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی مغلوب کنند تا اجازه تکرار سه مساوی اخیر تیم اصفهانی را ندهند. آبادانی ها با این برد 7 امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

صنعت نفت 1 - ذوب آهن صفر(85: طالب ریکانی): کاپیتان صنعت نفت پنالتی ای که گرفته بود را برخلاف جهت گردان به سمت راست خود زد تا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توقف سپاهان مقابل سایپا، پیروزی نساجی برابر نفت مسجد سلیمان، شکست ذوب آهن مقابل صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف سپاهان مقابل سایپا، پیروزی نساجی برابر نفت مسجد سلیمان، شکست ذوب آهن مقابل صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید