ترامپ پس از انتخابات 2022 درباره رقابت مجدد ریاست جمهوری تصمیم می گیرد

به گزارش وبلاگ املاکیا، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که پس از انتخابات میان دوره ای کنگره در سال 2022 درباره رقابت مجدد برای راهیابی به کاخ سفید تصمیم گیری خواهد نمود.

ترامپ پس از انتخابات 2022 درباره رقابت مجدد ریاست جمهوری تصمیم می گیرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ املاکیا، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا سه شنبه در اظهاراتی گفت: پس از انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر 2022 درباره رقابت مجدد برای کاخ سفید تصمیم گیری خواهم کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ گفته است که متعهد به یاری کردن به جمهوریخواهان برای بازپس گیری کنترل مجلس نمایندگان و سنا در انتخابات 2020 خواهد بود.

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز اضافه کرد: تصور می کنم شانس بسیار بسیار خوبی برای بازپس گیری مجلس نمایندگان داریم. شما شانس خوبی برای بازپس گیری مجلس سنا دارید و با صراحت بگویم که پس از آن تصمیم خودمان را درباره حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: به نظر می رسد طرفدارانم آماده حمایت مجدد از من خواهند بود، اگر در رقابت شرکت کنم. بر اساس همه نظرسنجی ها، آنها می خواهند تا من مجددا در رقابت ریاست جمهوری شرکت کنم، ولی باید منتظر بمانیم و شرایط را بسنجیم.

ترامپ وعده داده است تا در انتخابات میان دوره ای 2022 از همه جمهوریخواهانی که از او و سیاست هایش حمایت نموده اند، حمایت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ پس از انتخابات 2022 درباره رقابت مجدد ریاست جمهوری تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ پس از انتخابات 2022 درباره رقابت مجدد ریاست جمهوری تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید