امباپه: می دانم که سرعت ترسناکی دارم

به گزارش وبلاگ املاکیا، کیلیان امباپه معتقد است که باید روی سرعت بالای خود و کنترل آن به خوبی کار کند.

امباپه: می دانم که سرعت ترسناکی دارم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ املاکیا، سرعت ستاره فرانسوی یکی از مهم ترین دلایل تبدیل شدن او به یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده است. کیلیان امباپه خودش نیز درباره این ویژگی فوق العاده صحبت نموده و می گوید همیشه روی کنترل سرعتش کار می نماید.

امباپه در مصاحبه ای با فرانس فوتبال گفت: اکنون می دانم که سرعت من ترسناک است. وقتی بازی نمی کنم دفاع حریف جلوتر می آید. با این حال وقتی من بازی می کنم دفاع حریف به طور اتوماتیک 30 متر عقب تر می رود. حتی تیم شناخته شده ای مانند بایرن مونیخ که همه ما می دانیم بسیار بالا بازی می نماید در بازی مقابل ما 30 متر عقب تر دفاع می کرد.

بعد از جام جهانی کمتر پیش آمده خودم را در موقعیت تک به تک با حریف ببینم. حریفان همه کار برای جلوگیری از رقم خوردن این اتفاق انجام می دهند. در شروع کمی شرایط سخت بود اما فکر می کنم می دانستم که باید چگونه عملکرد خود را تکامل ببخشم. همراه مائوریسیو پوچتینو من خیلی روی این مسئله کار کردم. مجبور شدم شرایط خود را بهبود ببخشیم و عملکردم را با مشخصاتی که دارم مطابقت دهم. من حتی سرعتم به 37.5 یا 38 می رسد.

امباپه در ادامه گفت: البته من یاد گرفته ام که سرعت خود را کنترل کنم. در واقع این کنترل سرعت به من یاری می نماید که از عجله و شتابزدگی جلوگیری کنم. من باید بازیکنی باشم که بیشترین فرصت را در فوتبال اروپا ایجاد می کنم. پوچتینو به من گفت که اگر فرصت های بیشتری ایجاد کنم می توانم فصل را با بیش از 60 گل به انتها برسانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امباپه: می دانم که سرعت ترسناکی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: می دانم که سرعت ترسناکی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید