آمار بیماران کرونایی در مازندران پس از یک ماه صعودی شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: آمار بیماران کرونایی استان بعد از یک ماه فرایند نزولی، دوباره افزایش یافت.

آمار بیماران کرونایی در مازندران پس از یک ماه صعودی شد

به گزارش وبلاگ املاکیا به نقل از ایرنا، براساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران اکنون تعداد بیماران جدید بستری از آمار ترخیصی ها پیش افتاده است.

در 24 ساعت گذشته 93 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های تحت مدیریت این دانشگاه بستری و در همین مدت فقط 65 بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، یکی از 2 دانشگاه علوم پزشکی استان، در حالی به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عادی سازی رفتاری نسبت به ویروس کرونا فرایند افزایشی به خود گرفت که از سوم فروردین ماه امسال تا 11 اردیبهشت فرایند کاهشی داشت.

پیش از این دانشگاه علوم پزشکی بابل، یکی دیگر از دانشگاه های علوم پزشکی در مازندران هم از افزایشی شدن آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه پس از دو هفته فرایند کاهشی خبر داده بود.

دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام نموده بود که تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تحت مدیریت این دانشگاه در 24 ساعت منتهی به 11 اردیبهشت برای نخستین بار در 2 هفته اخیر 20 درصد افزایش یافته و دوباره 3 رقمی شده است.

بر اساس این گزارش، در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های این دانشگاه نیز 24 بیمار بستری و 20 بیمار نیز پس از بهبودی ترخیص شدند و مجموع بیماران بستری در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه به 112 نفر رسید.

افزایش آمار بیماران کرونایی در مازندران پس از 2 هفته از شروع فعالیت مشاغل کم خطر، حدس در خصوص احتمال برگشت تعطیلی به این مشاغل و سخت گیری ها بیشتر به خصوص محدودیت های سفر را افزایش داده است.

نخستین بار ویروس کرونا در استان مازندران با شناسایی 2 بیمار در بابل در 30 بهمن ماه شیوع یافت و پس از 2 هفته آمار بیماران مشکوک بستری را به حدود 2 هزار نفر رساند.

اکنون با افزایشی شدن دوباره فرایند بستری بیماران جدید کرونایی در بیمارستان های مازندران، صحت گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که این استان را در زمره 6 استان دارای بالاترین مبتلایان به کرونا و شرایط قرمز قرار داده، بیشتر معین می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمار بیماران کرونایی در مازندران پس از یک ماه صعودی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بیماران کرونایی در مازندران پس از یک ماه صعودی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید